Veien mot bikinikroppen

Veien mot bikinimagen; Motivasjon og fast treningsprogram?

Hei!

jadda, starter med mye nytt fortia jeg! Men det er vell bare positivt det, eller? 

For litt siden begynte jeg å trene i håp om å få flat mage til bikinisesongen. kan ikke si annet enn at det går fremover! 
Mange har sagt til meg at jeg har blitt tynnere, noe som gir meg sykt mye motivasjon! til nå har bare jogga når jeg har følt for det egentlig. I tillegg til fotballtrening og slikt. Men igår bestemte jeg meg for at nå, skal jeg begynne på et nytt treningsprogram! derfor lagde jeg meg en liten plan. den fungerer slik at jeg skal gå en tur hverdag, på ca 20-30 min og etter det, skal jeg ta situps annenhverdag og bruke rokkeringen til det blir vondt. en liten oversikt over hvordan jeg har tenkt det:

Mandag: Gåtur 20-30min + situps(starter på 20 og går opp 5 hver uke)
Tirsdag: Fotballtrening eller gåtur 20-30min + rokkering(til det blir vondt)
Onsdag: Gåtur 20-30min + situps
torsdag: fotballtrening + dans eller gåtur 20-30min + rokkering
Fredag: gåtur 20-30min + situps
Laurdag: gåtur 20-30min + rokkering
Søndag: fotballtrening eller joggetur

kommer ikke til å legge ut hva jeg veier på bloggen, eller, kan hende jeg ombestemmer meg, men det er veldig tvilsomt.
Nå har jeg nettopp vert ute og jogga/gått med Amanda og situpsene er i boks. God samvittighet idag! viss du ser bort ifra alt det usunne jeg har spist.. forresten, "veien mot bikinimagen" kommer til å bli en kategori, der legger jeg kanskje inn oppskrifter på sunn mat, viss jeg finner noen. og skrive litt om treninga mi og slikt.

hva syns du om at jeg starter med nye ting? positivt, eller negativt?
kommer du til å lese disse innleggene?

<3Nathalie Madelen

hits